Ik heb sinds twee weken geen mobiele versie van hotmail meer op mijn samsung chat! Alleen een gewone versie. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Ik kan dus met deze 'gewone' versie van hotmail alleen berichtjes lezen! Ik kan geen links meer openen, geen berichtjes versturen, beantwoorden of wissen. Heel erg lastig! Ik hoop dus ook dat iemand me hiermee kan helpen! Toen ik de telefoon net had werkte het allemaal prima en ik kan me niet herinneren dat ik iets verandert heb. Heb al geprobeerd om de telefoon te resetten, maar dat heeft niet geholpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Kom je ook er ook niet op via deze link;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dat lukt niet! Ik kom dan wel op de mobiele versie van msn.com maar zo gauw ik doorklik naar hotmail, gaat ie weer naar de gewone versie!
Vaak staat er helemaal onder of bovenaan de pagina mobile version of zoiets. Ook kan je via Google zoeken naar mobile hotmail en dan word je doorgewezen naar de mobiele versie.