Mijn geluid van internet explorer doet het niet, wat kan ik hier aan doen?

Ik heb adobe flash player al opnieuw geinstalleerd en het rare is als ik bij mijn volumemixer kijk, zou het geluid het wel moeten doen want heb groene balkje beweegt. Weet dus iemand hoe ik er voor kan zorgen dat het geluid wel te horen is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Dit is ook bij mij gebeurd.
Het handigste is gewoon om firefox of google chrome te downloaden.
Ik vind ze zelf ook beter werken.
En ik zeg dit uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen bij Internet Explorer heb je geen geluid? Dan denk ik -wat jij ook al dacht- dat Flash Player het probleem veroorzaakt. Probeer het programma eens op de officiële manier te verwijderen met de uninstaller-tool van Adobe Flash Player:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html

Nadat je het programma hebt verwijderd eerst je pc opnieuw opstarten en dan de nieuwste versie downloaden:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Pieter2011